Περί της Τριαδικής θεότητος


2-6-2010
Περί της Τριαδικής θεότητος

ΟΡΦΕΥΣ: Σας χαιρετώ αδερφοί μου. Χαίρομαι που βρίσκομαι για άλλη μια φορά ανάμεσα σε ανθρώπους οι οποίοι αντί να ασχολούνται με τα γήινα, τα μάταια και τα προσωρινά προσπαθούν να κάνουν κάτι καλύτερο για τον εαυτό των, αλλά και κάτι καλύτερο για να βοηθήσουν τους αδερφούς τους να κατανοήσουν κάτι παραπάνω και σιγά-σιγά να αλλάξουν και να μεταφέρουν και αυτοί με τη σειρά τους την αλήθεια εις τους υπολοίπους αδερφούς τους ώστε μια ημέρα ο άνθρωπος να αρχίσει να συμπεριφέρεται και να σκέπτεται ως άνθρωπος και όχι ως γίνεται σήμερα που συμπεριφέρεται και σκέπτεται χειρότερα κι από ζώο.
          Αδέρφια μου στην εποχή μου κάποιοι μπορεί και να το γνωρίζεται ήμουνα μύστης. Είχα δια ιδίων δυνάμεων, προσπαθήσει και κατάφερα να έρχομαι σε επαφή δια μέσω του διαλογισμού με τον αόρατο Π.Κ., διότι κι εγώ όπως κι εσείς ήμουνα ερευνητής και προσπαθούσα να ανακαλύψω και να αποκαλύψω στο τι υπάρχει και δεν φαίνεται, στο τι υπάρχει μετά θάνατον, στο τι υπάρχει πριν το
θάνατο, αλλά και όλες εκείνες τις δυνάμεις οι οποίες κινούσαν τα πάντα γύρω μας, είτε θετικές είτε αρνητικές.
          Όταν εδημιούργησα το έργο μου με τους ύμνους, απέδωσα σε πρόσωπα έννοιες, αλλά και αλήθειες κοσμογονικές. Ο αδερφός Πλάτων ορθώς σας είπε ότι από αρχαιοτάτων χρόνων γνωρίζαμε και γνώριζα κι εγώ και μέσω μελετών που έκανα από προγενέστερους από εμένα, το τρισυπόστατο της θείας Αρχής και θα σας δώσω ένα παράδειγμα με τρεις θεούς. Σας δίδω το θεό του φωτός τον Απόλλωνα, ο οποίος σημαίνει καθοδήγηση. Σας δίδω τη θεά της σοφίας, η οποία σημαίνει πνευματική εξέλιξη και σας δίδω και τον Ζευς ή Δία ο οποίος εσήμαινε Δημιουργός δύναμις. Έτσι έχουμε τον Απόλλωνα ή Λόγο, τη Σοφία ή Πνεύμα και το Ζεύς ή Δημιουργό.
Έτσι αδέρφια μου μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα το τι εμείς οι παλιοί και αποκαλούμενοι από τους αδερφούς μας σοφοί, τι προσπαθούσαμε να μεταδώσουμε εις το ανθρώπινο γένος. Δυστυχώς ήτο δύσκολο εκείνη την εποχή να κατανοήσουν την αλήθεια ή να κοιτάξουν την αλήθεια κατάματα, έτσι ήμασταν αναγκασμένοι να προσαρμόσουμε την αλήθεια στο πνεύμα της εποχής. Δυστυχώς παρ’ όλο που ο κόσμος εξελίχθηκε και λέει ότι είναι πολιτισμένος και πνευματικά στο ζενίθ του, ουδέν κατάλαβε και κανένας, μα κανένας δεν εμβάθυνε σε όλη αυτή τη γνώση η οποία υπάρχει στα ράφια και τα κουτιά των ηθινόντων και σκονίζεται και σαπίζει ή υποκλέπτεται από αλλότριες δυνάμεις και επιστρέφει εις την Ελλάδα ως εισαγόμενη θεία γνώση. Λυπάμαι γι αυτό, όμως γι αυτό βρισκόσαστε εσείς εδώ, διότι ο ουρανός και ο Π.Κ. αυτό προσπαθεί να κάνει, να φωτίσει το πνεύμα του ανθρώπου για να μπορεί ο άνθρωπος να κατανοήσει ευκολότερα και γρηγορότερα τον προορισμό του.
Δεν έχω να πω κάτι άλλο διότι απόψε το πρόγραμμά σας είναι βαρύ. Παραχωρώ τη θέση μου. Χαίρομαι πάρα πολύ που βρίσκομαι ανάμεσά σας και σας εύχομαι να παίρνετε δύναμη και κουράγιο εκ του Κυρίου και Θεού μας, μέχρι να ολοκληρώσετε το έργο τούτο το ιερό, αλλά και οι συνάνθρωποί σας, οι αδερφοί σας κάποια ημέρα να αφυπνιστούν απ’ το λήθαργο τον οποίο έχουν περιέλθει και να δουν το φως το λευκό - Ορφεύς

No comments:

Post a Comment