Το εγώ και ο εαυτός μου


28-7-2010
Το εγώ και ο εαυτός μου

ΑΡΧΩΝ ΦΑΡΑΧ:...Όταν λέμε «Εγώ», αναφερόμαστε στην προσωπικότητά μας. Όταν λέμε «ο εαυτός μου», αναφερόμαστε στην ουσία του εγώ μας, στην ουσία της προσωπικότητάς μας. Το μεν «εγώ» αποτελείται από πνεύμα, ψυχή και σώμα, ο δε «εαυτός» αποτελείται από ψυχή και πνεύμα. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά.
Όταν λοιπόν μιλάμε περί αυτοσυγκεντρώσεως, ακριβώς ομιλούμε περί της συγκεντρώσεως προς τον εαυτό μας, προς τον έσω εαυτό μας. Αυτοσυγκέντρωσις είναι η προσπάθεια του ανθρώπου να βάλει το πνεύμα στη διαδικασία να επικοινωνήσει με την ψυχή, ώστε η ψυχή να μπορέσει να μεταδώσει εις το πνεύμα την σωστή πορεία που πρέπει η οντότις να ακολουθήσει κι έτσι η ισχύς του πνεύματος να ελαττούται και η ισχύς της ψυχής να αυξάνει, μέχρις ότου να έρθουν σε μια ισορροπία. Αυτό σημαίνει αυτοσυγκέντρωση αδέρφια, για αυτό και σας λέμε να κάνετε ασκήσεις αυτοσυγκέντρωσης. Να αδρανήσετε δηλαδή τη σκέψη σας, το πνεύμα σας, διότι όταν το πνεύμα δεν
έχει εικόνες, δεν έχει σκέψη, δεν επηρεάζεται από τον πονηρό και έτσι η ψυχή μπορεί ελευθέρως να επικοινωνήσει με το πνεύμα και να μεταφέρει εις αυτό, εάν ορθά βαδίζει ή όχι. Τούτο θα το παρατηρήσετε κι όταν ακούτε ένα μουσικό κομμάτι, ένα μουσικό κομμάτι το οποίο σας γεμίζει. Το πνεύμα απονεκρώνει και η ψυχή μεταφέρει εις το πνεύμα εικόνες ευχαρίστησης, εικόνες τέρψης πνεύματος και ψυχής.
Όταν ο Κύριος και Δημιουργός πάντων δημιούργησε τις ψυχές και έδωσε δώρο εις αυτές το πνεύμα, τότε εζήτησε από αυτές να εξελιχθούν, δηλαδή να ισοσταθμιστούν. Αυτό που ζητάμε κι εμείς τώρα από εσάς. Πώς όμως θα γινόταν αυτό; Όταν η ψυχο-πνευματική οντότις, δια της αυτοσυγκεντρώσεως, ευρισκόμενη εις το ουράνιο πεδίο, θα προσπαθούσε και δια της ελευθέρας βουλήσεως πάντοτε, να κάνει αυτήν τη διεργασία ακριβώς της αυτοσυγκέντρωσης. Όσες ψυχοπνευματικές οντότητες το θεώρησαν τούτο περιττό, βρέθηκαν εις το γήινο πεδίο. Όσες ψυχοπνευματικές οντότητες άκουσαν το θέλημα του Ανάρχου, δια της αυτοσυγκεντρώσεως ισοστάθμισαν και ανήλθαν στα ύψη του Π.Κ.
Μπορείτε λοιπόν να κατανοήσετε πόσο σημαντική είναι η αυτοσυγκέντρωση και που ακριβώς βοηθάει. Βοηθάει στην ισοστάθμιση ψυχής και πνεύματος.

No comments:

Post a Comment